Nyomtatás

2016. július 27., szerda

Magyaros szűzérmék

Rövid karajt vásároltam a hentesnél és gyönyörű darabot kaptam. Benne a szűzpecsenye, amit sajnos nem mindenhol hagynak rajta. Sok helyen külön árulják, nem kevés pénzért. Amikor levágtam a csont mellől a szűzpecsenyét, eszembe jutott a gyermekkorom, akkor ettem többször magyaros szűzérmét. Lecsó volt itthon az előző napról, a húst gyorsan elkészítettem hozzá és a krumplit is. Egy órán belül kész is volt az ebéd. Fiam vállamra tette a kezét és csak ennyit mondott: ügyes vagy anya! :)




Hozzávalók:

egy szűzpecsenye (lehet karaj szeletekben is)
kész lecsó
burgonya

A húst megtisztítjuk (lehártyázzuk) megmossuk, leitatjuk róla a vizet. Sózzuk, lisztbe forgatjuk és kevés zsiradékon megsütjük. Óvatosan, ne legyen száraz!

A burgonyát meghámozzuk, megmossuk és felkarikázzuk. Szép vékonyra! Bő zsiradékban megsütjük. Próbáljuk meg egyenletesre vágni, hogy egyformán süljenek meg a szeletek. Lehet gyalulni is :)

Ha kész a burgonya, a hús és a lecsó, akkor már csak egy dolgunk van, a tálalás! Óvatosan összevegyítjük és el is készült a magyaros szűzérménk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...