Nyomtatás

2016. szeptember 20., kedd

Gofri


Volt nekem egy tökéletes gofri receptem, amit sikerült elkevernem, égen-földön nem találom :)
Az interneten akadtam  a következőre, biztosra mentem és Aranytepsi oldaláról hoztam el. A gofrik előnye a gyorsaságuk na és a finomságuk is. Bármivel lehet enni, pudingokkal, krémekkel, öntetekkel, lekvárral, tejszínhabbal.



Hozzávalók:

25 dkg liszt
15 dkg porcukor
csipet só
fél csomag sütőpor
1 cs. vaníliás cukor
10 dkg margarin
3 egész tojás
1 evőkanál olaj
2,5 dl tej

A lisztben elkeverjük a sütőport. A langyos, olvasztott margarint habosra keverjük a cukrokkal, sóval és hozzáadjuk a tojásokat, az olajat. Hozzáadjuk a sütőporos lisztet, majd a tejet.

A gofri sütőt felmelegítjük, olvasztott margarinnal kikenjük, tésztát teszünk a formába és megsütjük. Mindenki ízlésének megfelelően gyengébbre vagy ropogósra.

A formát minden sütés előtt ki kell kenni!


3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. A sütő forma kikenéséhez."az első d.b.sütése előtt!!🤗

      Törlés
  2. Ezer pardon és bocsánat a megkésett válaszért! Az olaj a hozzávalókba kell. A forma kenéséhez külön kell gondoskodni olvasztott vajról. Ezt leírtam anno a receptben is.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...