Nyomtatás

2017. szeptember 27., szerda

Karácsonyi kekszek

Szintén TücsökBogár receptje.  Nagyon megtetszett.Ki kellett próbálnom az úgy nevezett sütipecsétet, amit nemrég vásároltam. Annyit változtattam rajta, hogy más ruhába öltöztettem a Párizsi csillagot. Ünnepi hangulatot adtam a sütiknek és gyönyörűek lettek.

Hozzávalók:

A tésztához:

48 dkg liszt
17 dkg porcukor
30 dkg vaj vagy margarin
8 dkg dió
2 db tojássárgája
1 db citrom reszelt héja
őrölt fahéj (késhegynyi)


A krémhez:

1,25 dl tejszín
12 dkg porcukor
6 dkg kakaó
17 dkg vaj vagy margarin


Elkészítjük a krémet:

A tejszínt a porcukorral felforraljuk ( kb. 5 perc ), hozzáadjuk a kakaót, simára keverjük és hozzáadjuk a vaj/margarin harmadát és kihűtjük. A maradék vajat habosra keverjük majd a kihűlt csokis krémhez adjuk és egyneművé keverjük.

A tésztát kinyújtjuk, tetszőleges formákat szaggatunk és 180 fokos sütőben megsütjük. Ha kihűltek a kekszek egyet-egyet összeragasztunk.

Ezt a kiszúrót a Gasztroshop oldaláról vásároltam és nagyon elégedett vagyok vele.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...