Nyomtatás

2017. szeptember 26., kedd

Májkrém csirkemájból

Régi receptem, amit a blogon  még nem osztottam meg veletek. Itt Lengyelországban számomra a felvágottak elég "furák", bár van, hogy nem is merem igazából megvenni, megkóstolni őket :) Ebből kifolyólag elkészítettem újra a májkrémet, ez a tuti :D Hiába no! Vannak igazán hazai ízek :)
Isteni finom, könnyű, habos májpástétom, ami tuti friss, nincsenek benne tartósítószerek.



Hozzávalók:

25 dkg csirkemáj
egy fej vöröshagyma
pirospaprika, só, bors, majoranna, babérlevél, mustár
zsír
10 dkg puha vaj

Zsírban megfuttatjuk a vöröshagymát, rátesszük a megmosott májat, paprikázzuk, sózzuk, borsozzuk. Beleteszünk 2-3 babérlevelet, teszünk alá vizet és megfőzzük. Ha kihűlt ledaráljuk vagy aprítóba tesszük és pépesítjük. Ízesítjük pici mustárral, hozzáadjuk a vajat és jól kikeverjük. Lehűtjük és fogyasztható.

A babérlevelet kiszedtem a pépesítés előtt. Jó sok majorannával ízesítettem. 







2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...