Nyomtatás

2017. szeptember 27., szerda

Oreo kekszek

Régóta szemeztem ezzel a keksszel Tücsökbogár oldalán. Már készítettem tőle hasonlót, az puncsos krémmel volt töltve, ez pedig vaníliással. Nagyon finom és szerintem gyorsan el is készíthető.

Hozzávalók:

Krém:

5 dkg puha vaj vagy margarin
25 dkg porcukor
4 evőkanál tejszín
vanília aroma ízlés szerint

A margarint/vajat habosra keverjük a porcukorral, vaníliával és a tejszínnel. Hűtőbe tesszük.

Tészta:

22,5 dkg liszt
12,5 dkg porcukor
12,5 dkg holland kakaópor
12,5 dkg margarin vagy vaj
1 teáskanál szódabikarbóna
1/2 teáskanál sütőpor
1 egész tojás

A lisztet elkeverjük a kakaóporral, sütőporral, szódabikarbónával, porcukorral. Hozzáadjuk a margarint/vajat és a tojást. Tésztává gyúrjuk. Én egy pici tejet tettem hozzá, így jobban összeállt a tésztám. Kinyújtjuk, korongokat szaggatunk. tetszés szerint kisebb szaggatóval mintát nyomunk a közepére a tésztának. Sütőpapírral bélelt tepsire tesszük és 160 fokon 6-8 perc alatt megsütjük. Hűlés közben még szárad egy kicsit.
A kihűlt korongokat a krémmel összeragasztjuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...