Nyomtatás

2017. augusztus 29., kedd

Diós habos korongok

Egy ismerősömnél megláttam és beleszerettem. Megkaptam a receptet és máris megsütöttem. Üresen is nagyon finom, lekvárral is. Szerintem gyorsan, könnyen elkészíthető apróság.


Hozzávalók:

25 dkg liszt
2 tojás sárgája
4 dkg porcukor
1 kávéskanál sütőpor
12,5 dkg Rama margarin
3 teáskanál tejföl

diós hab:

 2 tojás fehérje
 12,5 dkg porcukor
 12,5 dkg darált dió


A tészta hozzávalóit összegyúrjuk, korongokat szaggatunk, papírral bélelt tepsibe tesszük.

A habhoz a fehérjét felverjük, hozzáadjuk a porcukrot majd a darált diót. Nyomózsákba tesszük vagy kiskanál segítségével a korongokra halmokat készítünk. 

160 fokos előmelegített sütőben 10-12 perc alatt megsütjük.
A kihűlt korongokat megtölthetjük ízlés szerint lekvárral, de magában is nagyon finomak.

Néhányat csokikrémmel töltöttem meg, azok is finomak lettek. Ha marad ki krém, azt meg ellehet nyalogatni :) 

Csokikrém:

1 dl tejszín
15 dkg csoki
3,5 dkg margarin vagy vaj

Ezeket összeolvasztjuk, hagyjuk hűlni és betöltjük a korongokat.
Elég nehezen sűrűsödik be a krém, de megéri! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...