Nyomtatás

2017. augusztus 24., csütörtök

Szép napot mindenkinek!

Az idejét sem tudom már, hogy mikor is kezdtem el a blogot. Próbáltam feltenni folyamatosan az általam elkészített recepteket, különböző dekorációkat, ötleteket, tippeket. Csak az idő! Az a fránya idő nem nagyon engedte. A másik ok a sok munka volt. Az oviban, a háztartásban, a hobbiban. Gondolom már kiderült mindenki számára, hogy ez a sütés-főzés-tortázás és mézeskalács készítés. Bár az utóbbiakból nem igazán került még fel kép.
Sokan ismernek,ismertek a facebookról, ott kezdtem el anno a recepteket, képeket, egyebeket megosztani veletek. És egyre több és több emberrel, akik követnek szinte nap mint nap. Legyen magyar, vagy külföldön élő magyar, vagy bárki a nagy világban. Ezért ezer köszönet!
Vannak régi és új receptjeim is. Van rengeteg, amit még ki sem próbáltam, amiket féltve őrzök, a nagymamámtól vannak. És újak is, kollégáktól, innen - onnan. No és azokból is van bőven, amit már elkészítettem, de még nem tettem közzé. Nagyon sok mindent magammal hozta ide a messzeségbe. Receptek, sütési kellékek, újságok, könyvek.
Bízom benne a következő hónapokban, években tudom pótolni az elmaradásom, ugyanis óriási változás következett be az életembe. Időmilliomos lettem :D Elköltöztem. Elköltöztem kis hazámból Lengyelországba, annak is az északi részére, Elblag városába. Gyönyörű város, kedves, segítőkész emberekkel. Az itt élés nem végleges, csak pár évről van szó. Mutatok  képet, bár annyi van és egytől egyig a csodás várost örökítik meg. Ez Elblag történelmi belvárosa.
Idővel megismerkedem a lengyel konyhával, már sokat olvastam róla. Kaptam ötleteket, mi az ami nagyon finom, jellegzetes lengyel étel. Bár egy-két finomságot már kóstoltam is. Érdekes, hogy süti nem volt köztük :D De ami késik, az nem múlik ugye? Tehát kedveseim jönnek majd szép sorban a receptek! :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...