Nyomtatás

2015. szeptember 6., vasárnap

Amerikai csokis kekszek

Egy időben nagyon oda volt a fiam a kekszekért, nem győztem venni az úgynevezett amerikai kekszeket. Egyszer aztán meguntam és úgy döntöttem, hogy csinálok majd magam, hisz nem egy nagy dolog. Kerestem egy jó kis receptet és íme!

Hozzávalók:

20 dkg csokoládé (ét vagy tejcsoki) ( nálam csoki cseppek )
só ízlés szerint
3 db tojás
3 kanál méz
40 dkg liszt
1 és fél teáskanál sütőpor
1 csomag vaníliás cukor
25 dkg porcukor
13 dkg margarin

A csokit apróra daraboljuk.
A puha margarint, tojásokat, mézet, cukrot, vanílás cukrot kikeverjük, hozzáadjuk a sütőporral elkevert lisztet, majd belekeverjük a csokidarabokat.

Sütőpapírra halmokat teszünk és 160 fokon megsütjük.

Az eredeti recept azt írja, hogy vizes kanál segítségével rakjunk kis halmokat tepsire. Nos én nyomózsákból adagoltam a tésztát. Felébe tettem olvasztott csokit, így lett a kekszek egy része barna.
Amikor kisültek nagyon puhák voltak, mint a piskóta. De a csokis már igazi keksz állagú lett :)

Amerikai csokis kekszek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...