Nyomtatás

2017. szeptember 27., szerda

Woopie pie


Húú, micsoda elnevezés :) S
emmi extra hozzáfűzni valóm nincs. Egyszerűen tökéletes süti. A tésztája mint egy habkönnyű piskóta, ami a krémmel harmonizál.


Hozzávalók

A kakaós süteménylapokhoz:
113 g olvasztott vaj
210 g cukor
1 tojás
300 g natúr joghurt
280 g liszt
46 g kakaópor
1 kk szódabikarbóna

A krémhez:
170 g olvasztott vaj
280 g porcukor
160 g krémsajt
2 kk reszelt citromhéj
4 ek citromlé


Előmelegítjük a sütőt 180 fokra és előkészítünk néhány tepsit, melyeket sütőpapírral bélelünk ki.
A vajat megolvasztjuk és elkeverjük a cukorral, tojással, joghurttal és vaníliával. Hozzáadjuk a száraz hozzávalókat (lisztet, kakaóport, szódabikarbónát) és alaposan összekeverjük. A masszát habzsákba, vagy egy zacskóba töltjük, aminek a sarkán lyukat vágunk, és kb 4-5 cm átmérőjű köröket nyomunk a sütőpapírra (legjobb, ha belülről kifelé haladva csigákat képezünk). 10-12 percig sütjük, majd hűlni hagyjuk. Közben a krém hozzávalóit alaposan elkeverjük, majd ha a sütilapok teljesen kihűltek, elkészítjük a szendvicseket.


Úgy lettek majd egyformák a tészta lapok, hogy a sütőpapírra rárajzoltam köröket, amit5 cm-es átmérőjű pogácsaszaggatóval készítettem. Ne legyen túl közel egymáshoz, mert megnőnek.

Nekem laza lett a krém, ezért 1 evőkanál zselatint feloldottam pici vízben és azt tettem hozzá.
De a legtökéletesebb, ha mascarponet kikeverünk porcukorral, citrom héjával, levével. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...