Nyomtatás

2017. szeptember 26., kedd

Majonézes spárgasaláta


El nem tudtam képzelni, hogy mit lehet szeretni a spárgán :) Azt hallottam, hogy se íze, se bűze. De azért kipróbáltam és ízlett. Grilleztem is már és most salit készítettem belőle. Jól lehűtve isteni finom. Csirkéhez, halhoz kitűnő választás.

Hozzávalók:

25 dkg spárga
3 főtt tojás
ízlés szerint póréhagyma vagy újhagyma
majonéz, mustár, natúr joghurt
só, bors

A tojásokat megfőzzük, kihűtjük, tisztítjuk és felvágjuk.
A spárgát megtisztítjuk, sós vízben roppanósra főzzük, kihűtjük és feldaraboljuk. A hagymát felkarikázzuk.
A majonézhez adunk egy kiskanál mustárt, natúr joghurtot, sózzuk, borsozzuk és kikeverjük.
A mártásba beletesszük a tojást, spárgát, hagymát, majd jól lehűtjük.

A mártáshoz kb. 5 evőkanálnyi lehetett a majonéz, 2 dl a joghurt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...