Nyomtatás

2017. szeptember 27., szerda

Mandulás, narancsos linzer

Jaj, de szeretem ezt a linzert! Már régebben elkészítettem, csak elfelejtettem elhozni nektek. Ma is megsütöttem és amikor kerestem a receptet, akkor látom, hogy nincs itt. Nos, gyorsan pótolom, hátha valaki megsütné karácsonyra vagy csakúgy :)

Hozzávalók:

10 dkg mandula (darált, én meg is pirítottam előtte, még finomabb )
26 dkg finomliszt
fél kávéskanál fahéj
1 csipet só
22 dkg margarin
16.5 dkg barna cukor
1 fél citromból nyert citromlé
2 tojás sárgája

tetszés szerinti lekvár, nálam narancs

A tészta hozzávalóit összegyúrjuk és egy órán át a hűtőben pihentetjük. Utána kinyújtjuk, szaggatjuk és 180 fokos sütőben megsütjük.
Ha kihűlt ízlés szerint lekvárral megtöltjük.

Volt még saját készítésű narancs lekvárom amivel megtöltöttem. Azzal tökéletes lett, harmonizál a mandulával, fahéjjal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...