Nyomtatás

2017. szeptember 26., kedd

Avokádókrém

Pár napja vettem egy avokádót, igazából nem volt semmi tervem vele, csak zöldség-gyümölcs beszerzést tartottam. Ma, amikor tettem-vettem megfogtam és annyira puha volt, hogy rögtön kezdenem kellett vele valamit. Na de mit is? Még nem volt dolgom ezzel a gyümölccsel. Aztán beugrott a kém, amiről már hallottam. Gyorsan rákerestem a neten, 10 perc múlva a pirítósra volt kenve. És milyen jól tettem, hogy megvettem és elkészítettem!  Pillanatok alatt el is fogyott. Jöjjön a recept!

Hozzávalók ( nálam! )

1 avokádó
2 evőkanál krémsajt ( mascarpone volt itthon )
kb. 3-4 evőkanál majonéz
ízlés szerint só, bors, citromlé
vöröshagyma, fokhagyma reszelve ( nálam krém )

Az avokádót ketté vágjuk, magját kiszedjük a krémes húsát pedig kikanalazzuk. Rakjuk egy aprítóba vagy bármilyen herkentyűbe, beletesszük a többi hozzávalót és kikeverjük jó krémesre. Ízesítjük a magunk szájíze szerint. pirítós kenyérrel kínáljuk.

Ez a mennyiség nálunk négy főre elegendő volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...