Nyomtatás

2016. július 27., szerda

Ragacsos oldalas


Egyre jobban megkedvelem ezeket a ragacsos, édes húsokat. Ma megkóstoltam a kecsapot és egész jónak tűnt! Mondtam is a férjemnek, hogy azt hiszem ízlik :)
Visszatérve az oldalasra, nagyon finom, igazából nem sok munka van az elkészítésével sem.

Hozzávalók:

kilónyi oldalas
só, bors

Máz:

4 teáskanál méz
8 teáskanál ketchup
2 teáskanál balzsamecet
2 teáskanál mustár
4 teáskanál olívaolaj

A húst feldaraboljuk, sózzuk, borsozzuk.

Elkészítjük a mázat, amihez összekeverjük a hozzávalókat, majd beforgatjuk az oldalas darabokat és így hagyjuk állni minimum fél órát. Nálam volt több is :) Hőálló tálba vagy tepsibe tesszük, aláöntünk 1,5 dl húslét vagy vizet, letakarjuk fóliával és omlósra sütjük.

Nálunk nagy sikert aratott, annyi volt a srácaim gondja, hogy keveselték a mázat. Nos, nem sokat tétlenkedtem. Bekevertem egy újabb adagot, kis lábasban feltettem forrni, amíg jól besűrűsödik és leöntöttem vele a husit. Na így már még jobb volt.




Recept: Konyhamánia Edit módra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...