Nyomtatás

2016. július 26., kedd

Mustáros - tejfölös csirkecombok


Nagyon szeretem az ilyen beledobálós, gyorsan elkészülős kajákat :D Gondolom nem vagyok vele egyedül. Már többször elkészítettem, de a fotó valahogy mindig elmaradt. Vagy éppen nem maradt mit fotózni :D Nos, íme az étel, ami egyszerű és nagyszerű :)

Hozzávalók:

csirkecombok
5 dl tejföl
1-2 evőkanál mustár
3-4 gerezd reszelt fokhagyma
só, bors
1 dl olaj

tetejére reszelt sajt

A mártáshoz összekeverjük a tejfölt a mustárral és az ízesítőkkel. Belekeverjük az olajat.
A húst sózzuk. Belemártjuk a masszánkba, olajozott vagy vajazott hőálló tálba tesszük. Letakarjuk és megpároljuk. Amikor megpuhult a hús reszelünk rá sajtot és készre sütjük.

A sajtot füstölt sajttal kevertem, tökéletes lett.
A csirkecombokat kicsontoztam, így hamarabb is elkészült és gusztább is lett.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...