Nyomtatás

2016. július 27., szerda

Karfiolfasírt


Furán hangzik ugye? :) De milyen finom!
Egy kedves ismerősömnél láttam meg és most kaptam az alkalmon, hogy volt itthon karfiol el is készítettem. Nem ördöngösség, gyorsan elkészül.

Hozzávalók:

kb. 1 kg karfiol
2 egész tojás
só, bors, reszelt fokhagyma - vöröshagyma, zsemlemorzsa
petrezselyem

A karfiolt megtisztítjuk, rózsáira szedjük és sós vízben megfőzzük. Ha kész leszűrjük, majd apróra zúzzuk. Én betettem az aprítóba, de nem ronggyá törtem, csak morzsásra :)
Hozzáadjuk ízlés szerint a fűszereket, tojásokat és annyi morzsát, hogy formázható legyen. Pogácsákat formázunk és megsütjük. Ez történhet sütőben, én grill serpenyőt vékonyan megkentem zsírral és abban készítettem el.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...