Nyomtatás

2015. szeptember 24., csütörtök

Fahéjas, marcipános kekszek

Kollégától kaptam a receptet. Náluk nagy sikere van ezeknek a kekszeknek, gondoltam megsütöm én is. Nem csalódtam bennük :) De, aki elkészíti tegyen rá marcipánt, mert az nagyot dob az ízén. Volt aki nélküle készítette és azt mondta semmi ízű kekszet kapott. Nos ezért! Kell oda az a falat marcipán! :)
Tetszőleges formákkal dolgozhatunk, én is minden évben más külsőt varázsolok a kekszeknek.


Felirat hozzáadása


Hozzávalók:

25 dkg liszt
4 dkg kakaópor
1 teáskanál sütőpor
2-3 teáskanál fahéj
12 dkg margarin
1 tojás sárgája
7 dkg porcukor
1 cs. vaníliás cukor

díszítéshez marcipán és a tojásfehérje

A margarint a cukorral habosra keverjük, hozzáadjuk a vaníliát és a tojást. kakaóport, sütőport, fahéjat összekeverjük a liszttel, hozzáadjuk a masszához majd egy órát a hűtőben pihentetjük.
A tésztát  nyújtjuk, tetszőleges formákat készítünk és 180-200 fokon megsütjük. A marcipánt kinyújtjuk, mintákat szaggatunk, majd a fehérjével megkenjük a tésztákat és rátesszük a marcipán díszeket.

Fahéjas, marcipános kekszek



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...