Nyomtatás

2017. december 14., csütörtök

Mézes puszedlik csokoládéglazúrral

A már jól bevált puszedlik receptjét használom, nem variálok vele :) Most csokival vontam be, pontosabban csokiglazúrral. El nem tudtam képzelni milyen lehet így. Igaz lehet vele pepecselni. De!!!! Valami mesés! A férjem cukormázzal nem ette meg, mindig hagytam üresen, de most dobálja befelé :) Nagyon ízlik neki ebben a "kiszerelésben".



Csokoládéglazúr hozzávalói:

25 dkg 60-70 %-os ét csokoládé
2,5 dl habtejszín
2 dkg vaj
1-2 evőkanál rum

A tejszínt felmelegítjük a rummal, hozzáadjuk a csokit, vajat és jól összedolgozzuk, kikeverjük.

Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy van mártóvillám, ezzel az eszközzel könnyebben tudtam dolgozni. A puszedlik aljába beleszúrjuk a villát, megmártjuk a csokiglazúrban, lecsepegtetjük, majd rácsra tesszük.
Különbözőképpen díszíthetjük. Fehér csokoládéval, tejcsokoládéval, apró színes cukorkákkal. Itt csak a képzeletünk szab határt.

Ez a mennyiségű csokiglazúr kb.- fél adag puszedlire elegendő, a többit cukormázzal készítettem.
Mézes puszedlik receptjét itt találjátok:
http://trarita.blogspot.com/2016/09/mezespuszedli.html



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...