Nyomtatás

2017. április 28., péntek

Diós linzer


Mivel gyengéim az apró sütik, így ezt a linzert sem hagyhattam ki a repertoárból. Nekünk nagyon ízlett, finom omlós. Többféle lekvárral készítettem, de a szilvalekváros lett a nyerő. 


Hozzávalók:

40 dkg liszt
15 dkg porcukor
10 dkg darált dió
30 dkg margarin
egy kávéskanál őrölt fahéj
2 tojássárgája

ízlés szerint lekvár

Az alapanyagokból tésztát készítünk, majd minimum egy órára a hűtőbe tesszük.
Ha letelt az idő kinyújtjuk a tésztát kb. 4 mm vastagságúra és kiszaggatjuk. Előmelegített, 180 fokos sütőben megsütjük. Ha kihűlt ízlés szerint megtöltjük lekvárral.

Türelmetlen voltam amikor a gép dolgozott a tészta összeállításánál és tettem hozzá pici folyékony habtejszínt. Azért, hogy gyorsabban összeálljon. De rá lehet segíteni kézzel is, akkor gyorsabban megy a dolog. Ebből a tejszínezésből kifolyólag lágy tésztát kaptam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...