Nyomtatás

2017. október 2., hétfő

Mozzarellás csirkemell

Többször láttam a facebookon keringeni egy a videót. Kénytelen voltam én is elkészíteni. Gyorsan meg is volt és nagyon finom. Egy egyszerű mártogatóst kevertem hozzá.



Ahogy nálam készült:

1/2 csirkemell (filézett) apró kockákra vágva
1 egész tojás
2 evőkanálnyi majonéz
só, bors, apróra vágott petrezselyem
kb. 10 dkg reszelt mozzarella sajt
2-3 evőkanálnyi liszt

Ezeket összekeverjük,serpenyőbe evőkanálnyi adagokat teszünk, eligazgatjuk és mindkét oldalát megsütjük.
Minimális olajon sültek ezek a kis húspogik.

Mártogatós:

egy kis pohár natúr joghurt
só, bors, fokhagymapor ízlés szerint

Az eredeti receptben kapor van a masszában, de a gyerekeim nem szeretik, ezért petrezselyemmel készítettem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...