Nyomtatás

2020. október 5., hétfő

Narancsos csirkemell

 Régóta őrizgetem ezt a receptet, most sort kerítettem rá. Kicsit édes, picit csípős (barbecue szósztól), kicsit ragacsos 😊     Az elkészítése roppant egyszerű és bő fél óra alatt meg is van. Sajnos jobb fotót nem tudtam lőni, de   higgyétek el, nagyon finom! 😋




Hozzávalók a szószhoz:

1 csésze (3 dl) barbecue szósz
1 csésze (3 dl) narancslekvár
2 evőkanál szójaszósz 

Egy serpenyőbe mérjük az alapanyagokat és összefőzzük, szósz állagú legyen, ami bevonja a húsokat. Félre tesszük, elkészítjük a húst.


Hozzávalók a húshoz:

50 dkg filézett csirkemell
kb. egy csésze liszt
2 tojás

zsiradék a sütéshez 


A csirkemellet felkockázzuk, sózzuk. A tojásokat felverjük,  megforgatjuk benne a húst, majd a lisztben és forró zsiradékban kisütjük. 

A szószt felmelegítjük és beleforgatjuk a kisült húst. Ízlés szerint  tálaljuk. 


Tippek, tapasztalatok:

Ez a mennyiség (magunkból kiindulva, nálam fél adag készült) 4 főre elegendő. 
A szósz összeforralásánál figyeljetek, nekem első nekifutásra nagyon besűrűsödött, mint egy lekvár, fél narancs levével hoztam vissza 😄












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...