Nyomtatás

2017. október 2., hétfő

Csirkemell sonka

Csirkemell sonkát készítettem és valami csodás az íze! Nincs benne semmi tartósítószer, adalékanyag, csak a színtiszta hús és fűszer. TÖKÉLETES!
Nem lacafacáztam, rögtön nagy adaggal kezdtem. Persze le lehet osztani ezt a mennyiséget, ha sokallja valaki. Íme a recept, ami nálam készült.

1kg csirkemell
ízlés szerint só, bors, fokhagymapor (ez nem annyira intenzív, nem bánt)

A húst tisztítjuk, apró kockákra vágjuk, majd aprító gépbe tesszük. Megszórjuk a fűszerekkel és jól összedolgozzuk, pépesítjük.
Alufóliára tesszük, feltekerjük, a végeit jó szorosra, hogy szép rudak legyenek. Egy tepsibe 1.5 - 2 dl vizet teszünk, belefektetjük a húst és 180 fokon 45 percig sütjük / pároljuk.
Ha kész óvatosan kicsomagoljuk és hagyjuk hűlni. Pár óra hűtés után szépen lehet szeletelni.

Az egyik rudat ízesítettem friss bazsalikommal, kívülről pedig frissen zúzott tarka borsba forgattam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...