Nyomtatás

2017. december 15., péntek

Rafaello likőr

Terjeng az éterben ez az ínycsiklandó finomság :) Nosza, gondoltam egyet és elkészítettem. Egy picit eltértem az eredeti recepttől az elkészítésben, mivel nekem nincs itt aprító gépem. De ez semmit nem von le az ízéből. Munka nem igazán van vele, kitűnő gasztroajándék is lehet belőle. Aki szereti a kókusz ízeket, a finom likőröket ne hagyja ki!!!




Hozzávalók:

1 doboz rafaello golyó (15 db)
3 dl tartós tej
2,5 dl folyékony habtejszín
10 dkg porcukor
2 dl vodka

A rafaello golyókat turmixba tesszük, hozzáadjuk a tejet, tejszínt, porcukrot és egy fél órát állni hagyjuk. Ez idő alatt egy kicsit megáznak a golyók és könnyebb turmixolni. Legalábbis én így tettem, nem szerettem volna, ha a gépnek baja esik.
Ha eltelt az idő jól összeturmixoljuk az elegyet, majd hozzáadjuk a vodkát is.
Üvegbe tesszük, majd hűtőben tároljuk.

Szó szerint tengert lehetne rekeszteni itt Lengyelországban a rengeteg vodkával, de van egy nagggyon szuper tiszta alkohol, az a neve, hogy spiritusz. Ez egy 95%-os szesz és úgy gondoltam likőröknek kitűnő lesz. Nem is csalódtam benne! ;) A két decit bele sem kellett tennem, elég volt a fele is :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...