Nyomtatás

2019. október 2., szerda

Diós kiflik

Szeretem az apró sütiket. Miért? Sokáig elállnak, szépek, mutatósak, finomak, jó velük elidőzni, jól esik egy csésze kávéhoz, egy csésze teához. Nekem mindegy, hogy töltött, töltetlen, diós, mákos, mandulás, lekváros, krémmel dúsított, mindegyikre vevő vagyok. Akárcsak Gombóc Artúr a csokikkal :D Sok diós kifli receptem van, mindegyikkel elégedett vagyok.




Hozzávalók:

35 dkg liszt
15 dkg darált dió
15 dkg porcukor (nálam barna volt)
20 dkg puha vaj
2 egész tojás

forgatáshoz vaníliás porcukor


A lisztben elkeverjük a porcukrot, diót. Hozzáadjuk a puha vajat, tojásokat és tésztát gyúrunk. Kb. fél órán át a hűtőben pihentetjük. 
A sütőt előmelegítjük 180 fokosra, tepsit kibélelünk szilikonos sütőpapírral. 
A tésztából rudakat sodrunk, felvágjuk és kiflit formázunk. Tepsire tesszük és az előmelegített sütőben kb. 10-12 perc alatt megsütjük. Meleg vaníliás porcukorba forgatjuk. Ha kihűlt fémdobozban tároljuk. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...