Nyomtatás

2017. augusztus 28., hétfő

Csokis kekszek

Csak annyit tudok mondani róla: tökéletes omlós keksz. Nem tudom melyik oldalról származik a recept ahol rábukkantam. Bár az az igazság, hogy ott nem így nézett ki. fekete volt, elterülő, nagyon csúnya. A kommentek pedig igen dicsérőek voltak. Vettem a bátorságot és megírtam a véleményem. Nem is tetszett a megosztónak. Megsütöttem a kekszeket, elküldtem neki a képet. Meglepődött, hogy így is kinézhetnek a kekszek. Bár elképzelhetőnek tartom, hogy a csokival voltak gondok, az színezte meg a tésztát. Ezáltal nem lett megfelelő állagú és elfolyt. Nos mindegy is! Íme a recept egy finom kekszhez!

Hozzávalók:

12 dkg liszt
1 darab tojás
4 dkg cukor
12 dkg vaj/margarin ( puha )
18 dkg étcsoki darabolva / nálam süthető csokipasztilla
1,5 teáskanál sütőpor
csipetnyi só

A lisztet, a sütőport és a sót egy tálban összekeverjük. A vajat/margarint és a cukrot habosra keverjük. Hozzáadjuk a tojást és tovább keverjük. Hozzáadjuk a száraz adalékot és a durvára vágott csokit, majd jól elkeverjük. Nyomózsákba tesszük vagy kanállal halmokat rakunk. 180 fokos sütőben megsütjük.

A csokipasztillák süthetőek voltak, ezért nem olvadt el a tésztában.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...